Ref. 48616 : Auxiliar d'Oficina per a Gestió de Dades (Auxiliar admin.)

Oferta laboral

Dades de l'empresa
Activitat : Centro de atention al cliente  
Localització
Municipi : Palma  
Província : Illes Balears  
País : Espanya  
Dades de l'oferta
Període oferta: 04/12/2017 -  
Horari : De dilluns a divendres  
Retribució : 1000€ bruts   mensuals
Nre. de llocs oferts : 1  
Tasques/funcions : La tasca és adequada tant per a professionals com per a principiants i estudiants, en règim de temps complet o parcial.

Què li espera amb nosaltres?
- Registrar dades entrants i informacions en el nostre sistema informàtic CRM
- Comprovar, corregir i actualitzar dades
- Efectuar recerques concretes amb diferents navegadors d'internet
- Classificació i reenviament de la correspondència dels clients
- Enviar respostes automatitzades a partir del nostre sistema electrònic
-
Opcionalment: Gestionar peticions telefòniques, si el seu nivell d'alemany ho permet

Què esperem de vostè?
- Vostè té una bona comprensió de la llengua alemanya (min. Nivell B1)
- Fluïdesa i seguretat en el treball amb ordinador
- Capacitat de cerca a internet
- Té una percepció ràpida i treballa amb precisió
- Li entusiasmen les activitats i processos recurrents
- Li agrada treballar en equip

Què li oferim?
- Jerarquies planes
- Un ambient de treball agradable en un equip jove i dinàmic.
- Un contracte
de treball temporal en una empresa en expansió global. En cas d'idoneïtat, li oferim la possibilitat d'un contracte indefinit.
 
Observacions :  
Dades del contracte
Categoria : Auxiliar administratiu/va  
Tipus de contracte : Durada determinada a temps complet  
 
Requisits imprescindibles
 
Dades d'interès
Dades d'interès -Detall-
 
Idiomes
Alemany -Detall-
 
Estudis universitaris de grau
Grau d'Administració i Direcció d'Empreses i Marketing -Detall- o bé Grau d'Administració d'Empreses -Detall- o bé Llicenciatura en administració i direcció d'empreses -Detall-
 
Requisits valorables
No hi ha cap requisit valorable