Ref. 51925 : Pràctiques Control Atenció al Client eCommerce

Pràctiques per a estudiants universitaris grau i postgrau

Dades de l'empresa
Activitat : Turisme  
Localització
Municipi : Palma  
Província : Illes Balears  
País : Espanya  
Dades de l'oferta
Període oferta: 25/03/2019 - 25/09/2019  
Horari : De 14:00 a 19:00h  
Retribució : 450   mensuals
Nre. de llocs oferts : 1  
Tasques/funcions : - Controlar que el servei d'atenció al client s'executa correctament en els temps fixats.
- Gestionar les reclamacions i incidències de l'eina d'atenció al client utilitzada en els hotels.
- Revisió de les FAQs.
- Donar suport en la documentació dels procediments interns.
 
Observacions :  
Dades del conveni
Nre. d'hores diàries : 5  
Formació que adquirirà el/la becari/ària : L'estudiant en pràctiques podrà aprendre el funcionament general i diari del departament d'eCommerce d'una cadena hotelera multinacional.  
Forma de seguiment: Diària amb el/la tutor/a.  
 
Requisits imprescindibles
 
Dades d'interès
Dades d'interès -Detall-
 
Idiomes
Anglès -Detall-
 
Estudis universitaris de grau
Grau d'Economia -Detall- o bé Grau d'Administració d'Empreses -Detall- o bé Grau de Turisme -Detall- o bé Doble titulació: grau d'administració d'empreses i grau de turisme -Detall- o bé Doble titulació: grau d'economia i grau de turisme -Detall-
 
Estudis universitaris de postgrau
Màrqueting Digital i Direcció Comunitària (Community Management). -Detall-
 
Requisits valorables
 
Coneixements informàtics
Oracle -Detall-
 

Per poder optar a aquestes pràctiques per a estudiants és imprescindible estar matriculat/ada a la Universitat de les Illes Balears i tenir el 50% dels crèdits de la carrera aprovats.